079 - 33 110 22info@zoetermeer-taxi.nl|    Hét taxibedrijf van Zoetermeer & omstreken!
  • bg2

Veel gestelde vragen

Home / Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Boekingen

– Hoe kan ik reserveren?
U kunt bij ons heel makkelijk Reserveren, waar u binnen 24 uur een bevestiging ontvangt!
Maar bij spoed, raden we u aan om telefonisch te reserveren, bel naar 079-3311022

– Wanneer kan ik reserveren?
Bij ons kunt u zelfs tot op de dag zelf nog een Schipholtaxi bestellen.
Wel is het zo dat als u hem eerder besteld het makkelijker voor ons is in te plannen.
Voor u zelf is het ook prettiger om niet op het laatste moment de taxi te reserveren omdat u dan al druk genoeg bent met koffers ect. in te pakken.

– Kan ik ook een reservering annuleren?
Dat is geen probleem, bij ons kunt u binnen 24 uur uw reservering annuleren.

 

Heenreis

– Hoe laat moet de Schipholtaxi bij u voor staan?
Bij het bestellen van een Schipholtaxi vanaf huis, moet u rekening houden dat voor Europese vluchten u twee uur voordat de vlucht vertrekt, u op Schiphol aanwezig moet zijn. Voor vluchten buiten Europa is dit 3 uur. Als u hierbij de reistijd optelt ongeveer 40 minuten plus wat extra marge dan komt u uit op de vertrektijd van u huis.

– Kan ik onderweg meer mensen ophalen met de taxi?
Tijdens het bestellen kunt u extra adressen bij de opmerkingen neerzetten, zodat wij de route kunnen berekenen en u een prijsvoorstel kunnen doen. In een stad zoals Den Haag kunt u ervan uitgaan dat er per extra adres €5,- extra bij komt per rit.

– Kinderen aan boord, zijn kinderzitjes verplicht?
De taxiwet verplicht het niet om in een taxi een kinderzitje te gebruiken. Kinderen kunnen dan ook op schoot of in de heupgordel worden vervoerd. Meer informatie hier over kunt u  hier lezen.

 

Betalen

– Hoe kan ik betalen?
Bij ons kunt u contant, Pinnen, vooruit betaling per bank of per creditcard betalen. Wij accepteren VISA, Mastercard en American express. (let op hierbij zijn 5% extra kosten) Bedrijven kunnen bij ons ook op rekening rijden. Dit moet u vooraf kenbaar maken, waarna u firma achteraf een factuur krijgt.

– Wanneer kan ik betalen?
U rekent gewoon af bij aankomst op de bestemming, bij retour betaalt u alles in een keer na de heen reis.

 

Terugreis

– Hoe word ik opgehaald vanaf Schiphol?
Standaard spreken wij met u af: nadat u geland bent, nog voordat u de koffers heeft, ons te bellen op 079-3311022. Na het verzamelen van uw bagage en totdat u de douane voorbij bent, heeft onze chauffeur boven bij vertrekhal geparkeerd, hij zal u bellen om door te geven waar de taxi staat.

– Kan ik vanaf de meetingpoint opgehaald worden?
Extra service waar u ook uit kunt kiezen is: U of uw gasten bij het meetingpoint te laten opwachten. Klik hier voor plattegrond. Er zal een chauffeur met een naambordje daar staan, die u of uw gasten naar de taxi zal begeleiden. Verder vragen wij altijd een mobiele telefoonnummer van de passagier. Op deze manier is er zowel voor de klant als de betreffende taxichauffeur meer zekerheid da alles goed verloopt. Voor deze dienst vragen wij €15,-. U kunt dit simpel aanvragen of het tijdens het bestellen op de website, het bij de opmerkingen even te vermelden.

– Wat als mijn vlucht plotseling eerder aankomt of juist vertraging oploopt?
Geen probleem! Bij het reserveren van uw taxi geeft u uw vluchtnummer aan ons door. Op dr dag dat uw terugreis gepland staat, worden uw vluchtgegevens gecontroleerd zodat wij op de juiste tijd kunnen voorrijden bij Schiphol. Er staat een chauffeur bij de juiste aankomsthal voor u klaar.

 

Contact opnemen

Heeft u een vraag voor ons? Laat dan hier een bericht achter en we nemen z.s.m. contact met u op.